Tjollahopp

Idag är livet lite lättare. Igår var det lite tungt för jag hade hemlängtan som fasen! Frida & Emmeth var de jag saknade allra mest just igår.. Men det varierar. Men idag som sagt är det lite lättare! Fick tillbaka min politikuppsats som jag skrev hela natten förra veckan och jag fick 19/20 på den. Guud vad duktig jag kännde mig! Sen gjorde vi ett Quiz och som inte gick lika fantastiskt men men.. Hihi, blir väldans nöjd med ett C i den kursen så det gör ingenting!

Nu ska jag öva på min hemlis (egentligen är det bara hemlis för pappa och Frida med ändå) sen ska jag skriva uppsats!
Puss&Kram - Skumbanan


Ooooooold Pic :)

Kommentarer
Postat av: Syster (:

Hej hanna! jag kom på att jag saknar dig som fan med. när jag fick ditt sms om systerdagen dog jag lite. men dagarna går fort till Jul! Jag älskar dig mer än mest!! <3

2008-09-19 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback