Tattoo :)

Var i stan efter skolan idag och kollade in vad som hade åstadkommits hos tatueraren. Väldigt fin var den. Han skulle göra ett exempel till, tills imorgon sen fick jag bara bestämma. Han sa till och med att han kunde göra den imorgon. Eftersom jag har fem timmars håla så kan det väl passa bra :) Guuud vad jag är laddad.

Har förresten sett en tråktig trend på min besöksstatestik. Färre och färre läsare och färre och färre kommentarer. Vad vill ni höra och vad vill ni läsa om så ni inte slutar läsa? Tips är uppskattat!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: pappa

kan du lägga in en bild på din tatoo så man kan godkänna den?

kommentarer kommer om du bara fortsätter som du gör

puss

2008-09-03 @ 06:52:26
Postat av: sara

NEJ! jag läser varje dag !!!! =) det är mycket intressant !!!1 <3

2008-09-03 @ 16:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback