Sandlåda i skorna

Min lyckodag idag. Det var nog därför jag var så glad innan för jag visste att något stort skulle hända.Sitter här och tänker tillbaka på min fabulösa kväll. Som bakgrund kan jag berätta att jag hade ingen biljett till Jason Mraz konserten idag. Var lite sen på det att köpa.Sen var det ingen som var sådär vidare värst sugen på att lägga ner 45 dollar på kvällen eftersom ingen är en Jason nörd som jag.Tanken var då att vi skulle stå utanför staketet och bara lyssna. Tillslut blev det bara jag som åkte dit ändå.

Stod utanför som ett troget fan och väntar på att en av mina störta hjältar ska entra scenen. Han gör det med bravur! Remedy är första låten och jag känner: JAG MÅSTE IN! Har bara 10 dollar på mig men jag går helt seriöst iväg för att muta vakten. Precis när jag svänger runt hörnet till ingången stöter jag på en kille. Han säger: Do you have a ticket already? No... säger jag. Here you go, I have an extra, säger killen och jag höll på att kyssa honom! In gick jag och fick se nästan hela konseten från rätt sida av steketet! Det var en hel del folk där men det känndes som jag var ensam men Jason och han spelade för mig. FY FAN VAD BRA DET VAR. Ännu bätte än Peace&Love. Då såg jag också honom själv btw. Det är nog min grej. Han var mycket roligare mellan alla låtarna också denna gången. Helt underbar kille. Svårt att beskriva men ni skulle varit där!

Kvällen blev alltså gratis. Gratis är bra!! Bästa låten var :
If it kills me 

   

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt Hanna! Nu ser jag bara ännu mer fram emot att se Jason i Lund!! Synd att inte jag var där o delade kvällen med dig när ingen annan fattar hur bra han är!!! Puss!

2008-09-13 @ 10:22:19
Postat av: sara

den låten är MEGA bra. och jag ska också snart se honom =) dock har jag redan betalt... :P

2008-09-13 @ 11:47:11
Postat av: sofia

fan va kul hanna! geek in the pink är grymt bra :)

Postat av: Eva

Åååh... Hanna e med dig o njuter!

Najst "bensmycke"

2008-09-13 @ 23:26:28
Postat av: Linnea

Hanna! Jag saknar dig!<3 fan vad coolt! lyckad kväll om man säger så! ;D jason är grym så jag hade gärna varit dig den kvällen! Skit snygg tatuering!:D och skorna är inköpta i hook ja ;D puss <33

2008-09-14 @ 21:11:40
URL: http://somensommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback