Now when summer is over..

Var ute på en lite powerwalk precis för att samla ihop lite idéer till min uppsats. Brr, vad kallt det var nu när hösten har kommit.. Eller vänta nu ett tag, det var det ju inte alls! Varför går då alla runt och säger att det är höst. Man har ju kriterier för att det ska vara höst. Jag har på känn att Santa Barbara inte uppfyller dessa krav.

Kallt - I'm not freezing!
Blåsigt - North, South, East, West. It just as hard in every direction to climb the hills with my bike.
Regn - I'm definitley not feeling it.
Molningt - I saw one really small cloud before, does that count?
Mörkt - I still need my sunglasses.
Gula löv - It's pretty green over here.
Köpa my höstjacka - I don't really see the point.
Ta på sig långbyxor - It's sweaty enough already.
Solen går ner tidigare - Yee, it actually does.

Hmm, uppfyller ETT av mina kriterier. Så jag skulle nog inte kalla detta höst.. Har haft 19 mysiga svenska höstar förr så jag känner inte att det gör någonting om jag missar två ;) 


Inte många träd som ser ut så här nej..

Kommentarer
Postat av: Nina

Missar två höstar!! Det betyder att du kanske blir borta två år?! Det vet jag inte om jag klarar! Eller det kanske man måste som mamma!! Love you!

2008-09-19 @ 09:11:15
Postat av: Anonym

det har faktiskt inte blivit riktig höst här heller än. men det är kallare. miss you

2008-09-20 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback