Jadi jadi jada..

Fy bubblan vad jag känner oinspirerad att skriva. Jag vill ju verkligen. men det är väl därför det inte fungerar. Man kan väl inte pressa fram greatness. Men alla vet ju att jag har greatness inom mig så vänta ni bara. Det kommer.

Jag vet att jag har sagt det innan men jag säger det igen. JAG SAKNAR ER ALLA! Usch..
Bokat tid för tattooering nu. Torsdag nästa vecka kl 11,30. Halv nio (pm) hemma då alltså. Lääängatar till jag kan visa er. Den är såååååå snygg.

Nu blir det mer Top Model cycle 11. Theme: The Future.

Peace&Love


Kommentarer
Postat av: pappa

Vi saknar dig också gumman. Du hinner visa mig tatueringen innan jag sticker iväg med CS.

2008-09-04 @ 07:02:55
Postat av: Johanna

den är sååååå fin :D!!!!

Postat av: Victor

Hej Hanna! Hoppas allt är bra med dig. Mamma o Sara har visat mig sidan..

Hälsningar lillebror

2008-09-04 @ 19:50:26
Postat av: Olu

Jag kollar in här lite då och då när tid finnes....

Sån är det ont om nu för tiden ju!

Spännande med tatueringen....Jag ska väl också ta tag i och göra en. Jag har ju "Mi Rakel" i kinesiska tecken på ena armen. Får ju tvunget ha "gossens" namn också...Orkade inte i somras för då är det så mekigt att skydda för sol och bad.

Ha det bäst!

2008-09-04 @ 21:30:27
Postat av: Frida

Hanna, jag älskar dig. <3

2008-09-08 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback