I wanna hug you but you're out of reach..

God Morgon..
Sitter nu och väntar på att mina låtar snällt ska överföras till mobilen. Den har hållit på hea natten. Shiet vad jag trodde att dagens teknik var snabbare! Men bara två låtar av 172 kvar nu :)

Imorgon ska jag ha prov i Geografi Labben. Plus att jag ska lämna in ett arbete i politiken. Sen har jag inte gjort all läxa till ikväll heller. Så det lär bli så att jag åker hem undet min femtimmarshåla idag.

Hmm, man kanske skulle berätta ngt kul också när man ändå är igång! JAG HAR LOPPOR I HELTÄCKNINGMATTAN som äter upp mina fötter. DET ska vi göra ngt åt idag. Kul va!? Jag känner på mig att ni skrattar men det är INTE kul!


PUSS på er..

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA! Bara att du har heltäckningsmatta finner jag chockerande..det trodde jag inte om dej hanna ;) Puss

Postat av: Nina

Hanna! Inte konstigt att du har fått allergi. Heltäckningsmatta?! Funkar tabletterna? Lycka till med provet!

Puss!

2008-09-22 @ 18:38:57
Postat av: pappa

miss poison

2008-09-23 @ 08:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback