Guten Morgen

Vaknar upp och tänker: Shit var det en dröm? Tittar ner på mitt ben och inser att det var det inte. Som tur var. Jag älskar den! Inte många kommentarer dock.. Ska jag ta det som att ni inte gillar den? Haha, vill ni beta en sak? Jag skiter faktiskt i vilket då för JAG tycker om den :P Kan berätta att den är ca 15 centimeter och sträcker sig ungefär halva vaden. Den är tillräckligt stor för att man ska se vad det är och tillräckligt liten för att inte se blaffig ut. Jag vet ju inte riktigt hur bilderna får det att se ut..

Fredag idag, vilket betyder pluggdag för mig. Och ikväll är det Jason Mraz :) Vi har dock inga biljetter men om man inte får komma in så får man väl lyssna utanför :P

Ha det suuuper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback