Död säl



Okeeej. Nu har ni sett denna bilden. Går man runt kröken finna det en liten strand till. Runt nästa krök finns en till och så vidare. Tänkte att jag skulle lägga mig här och sola en stund idag själv eftersom Rae är i Alaska och de andra i skolan. Detta hände. Först höll jag på att springa på en död säl. Såsmåningom kom det en massa fiskmåsar och hackade på den stackaren. Häll sedan på att trampa på en bläckfiskarm. Bläää.. Sen var där sånna små räkor som hoppar överallt ni vet. Såg en spindel som såg oroväckande giftig ut. Vågorna började såsmåningom komma närmare och närmare klippkanten och stranden försvann sakta. Dags att sticka kanske (fick kanske en kvart i solen). På vägen tillbaka håller jag på att trampa på en gigantisk lila räka. Över mig flyger också en massa pelikaner. Inte som hemma. Detta strandbesök blev inte som jag hade tänkt mig.

Vad händer i helgen hemma då?
xoxo hannapanna the hurricane

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får hålla dig på fräschare ställen när du ska sola(solarium kanske):) idag är det ALS-Dagen här hemma. Motorcykelrally + att vi ska spela i kväll.Puss

2008-09-06 @ 12:11:25
Postat av: Anonym

du får hålla dig på fräschare ställen när du ska sola(solarium kanske):) idag är det ALS-Dagen här hemma. Motorcykelrally + att vi ska spela i kväll.Puss

2008-09-06 @ 12:13:04
Postat av: pappa

det vat inte meningen att det skulle bli 2 kommentarer

2008-09-06 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback