Den anonyme avslöjar sitt namn: Anonym

Anonym om Det ver en gång..:
småmysig låt, det var jag som kommenterade förra utan namn
IP: 213.112.100.80

Hahha, nej men skämt och sido så får du gärna kommentera igen och avlöja dig denna gången!


Igår var det den roligaste kvällen i IV som jag har varit med på! Lätt! Utan tvekan! I alla fall för mig.. Folket var glada och trevliga och mitt och Kickis skrattanfall ska vi inte prata om.. Typ 10 minuter en kvart av non stopp avsgarv. Gud vad vi ska leva länge! Jag och Johanna kickar ass på rövarspåket, men min franska behöver verkligen some improvement!
Fånga förresten årets bild men jag vågar knappt posta den här får Kicki blir nog inte så glad då.. Fick förresten en hel del sjukt bilder igår. Ni ska få ett fint smakprov i alla fall!


Kommentarer
Postat av: pappa

det var jag.men jag fattar inte det här med att man ibland ska verifiera sin kommentar!?!?!?!?!?!

2008-09-21 @ 12:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback