Sooo Silly

Jag vet att jag skrev för en stund sen men jag kände för att skriva igen. Eller egenligen är det nog bara det att jag inte kan plugga. Jag kan inte plugga när det är ljust ute. Jag har problem att plugga när det är mörkt. Igår fick jag i stort sett inget gjort på hela degen men på kvällen avslutade jag nästan en uppsats helt. Jag i stort sett tviingar mig själv att göra färdigt det innan jag får sova. Förr var det inte alls såhär. Jag kunde inte plugga på kvällarna. Det var helt omöjligt. Men hemma somande jag aldrig efter 11 på vardagarna, nu somanar jag aldrig innan 12. Jag vet inte riktigt om detta är bra men så är det i alla fall.

Dollarn har förresten gått upp 30% sen vi kom hit. Tänk er att en sak som kosatse 100 spänn när vi kom hit kostar nu 130. Tänk er då hyran. Kostade 4200 när jag kom hit. Nu kostar den 5480. Vilken mardröm. Hoppas vekligen trenden vänder snart.

Har fått önskningar om fler bilder på omgivningarna här. Man blir lite hemmabild och tänker inte på det så mycket mer. Men igår tog jag kameran och gick till stan. Det blev många bilder på vägen och jag ska ladda upp lite då coh då så att ni förstår hur jävla vacker det är här. För herregud det är det verkligen.

För ett år sedan precis i detta nu var vi i Thailand. Tänk att det redan har gått ett år sen den fantastiska resan. Livet går fort. Nästa gång jag är i Sverige får jag handla på systemet. Hur sjukt är inte det? Om jag tänker efter så hag funerat mycket över det här med tid i mina dar. Har kanske en filosofisk gen i mig i alla fall.

har äntligen lärt mig hur man lägger upp en video på bloggen förresten så nu får vi hitta en bra låt att bjuda på.

Vi tackar Fia för denna låten. Vädligt fin tycker jag..

Lots of love too you all..


Kommentarer
Postat av: pappa

sorry this video is no longer available.

2008-10-23 @ 07:20:47
Postat av: pappa

snygg bild gumman

2008-10-23 @ 15:47:05
Postat av: sofia

hur gör jag när jag ska lägga upp en video!?!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback