Onödigt tidsfördriv..

Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Uttråkad och arg för att det inte var ett nytt avsnitt av 90210 ikväll.
Är det nåt du absolut inte äter: Kött
Kläder just nu: Shorts, T-shirt och SBCC tjocktröja.
Musik just nu: Borra, borra.. (fortfarande kvar den huvudet sen i morse när Johanna spelade den för hela campus)
Vad sa du senast: One venti late, please
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: är 70-talet en epok?
Hur många kuddar sover du med: Två.
Favoritväder: Sol! Men inte föör varmt, men ändå så det bränner i huden.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Tillgänglighet till Facebook eftersom jag är mega beroende just nu. Någon som kan göra smoothie till mig och sist med inte mins MUSIK.
Spelar du nåt instrument: Inte än..
Morgon- eller nattmänniska: Kvälls... LÄTT
Sparare eller slösare: Försöker verkligen att inte slösa men helt lätt är det inte.
Vem är viktigast för dig: Man kan inte välja EN favvoperson. No way..
Bästa film: The Notebook. Jag vet att jag har fler men jag glömmer ju vet ni ;)
Tror på liv på andra planeter: Inte i detta solsystemet men utanför hoppas jag vekligen det. Shit vad ensamma vi är annars.
Kommer du ihåg din första kärlek: Hahha, ja klart..
Har du några homosexuella vänner: Ingen som har kommit ut från garderoben i alla fall. Men jag hade inte haft något emot det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Hahha, jag hoppas ju det men jag har mina tviviel..
Hur många barn har du/vill du ha: Minst två adopterade! (inte för att jag är rädd för att föda utan för jag vill att vi tat hand om barenen som redan finns på jorden innan vi skaffar fler)
Bio eller promenad: Det beror helt och hållet på humör. Oftast promenad skulle jag tro.
Snarkar du? Tror inte det..
Rädd för insekter? Hahha, vissa..
Äckligaste insekten: Så länge det bara är en så är det lugnt men alla blir äckliga så fort där är många.
Bästa bok? HARRY POTTER utan konkurrens (nörd jag vet)
Vad vill du jobba som? Rädda världen?
Pizza eller hamburgare? Pizza med tjock botten :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Här har varit rörigare..
Gungar du på stolen? Nix.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tveksamt. Om jag fick betalt kanske..
Hur många syskon har du? En älskad syster. Saknar dig <3
Vad är du mest rädd för? Att förlora mina nära och kära.
Är du rädd för blod? Nädå.. Tuffing ^^
Saltar du på maten? Typ aldrig.
Gillar du att sjunga? LOVE IT. Men sen att det är en pina att lyssna på är en annan sak.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? NV NV för jag är en NV-nörd ändå in i benmärjen. NV05b <3
Anser du att du är stark? Faktiskt.
Brukar du sola? Oooo ja!
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten baklänges eller upp och ner eller vad du nu vill kalla det. Det fungerar! 
Röker du? Nej mamma de gör jag inte.
Snusar du? Man har väl sina busiga stunder.
Kaffe, te eller inget? Mest kaffe. Te med mjölk och honung är också sjukt gott.
Saknar du någon? MINA ÄLSKLINGAR DÄR HEMMA <3

Kommentarer
Postat av: pappa

du e go du......jag sa ju blå!!

2008-10-15 @ 07:14:29
Postat av: Mamma

Tur att de e snus när du e på det humöret!! Puss!

2008-10-15 @ 08:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback