Ny dag, nya utmaningar..

Men jag vill bara sooova.. Bröööl
Men det är väl bara att ta tag i sig själv vettja.

Guud vad jag längtar till helgen. Det gör man väl alltid tänker ni, men jag längta speciellt till denna helgen efter som på Fredag klockan tre avgår Limon till LA. Hummerlimo mina vänner, hummerlimo.24 glada ungdomar på Highway 101. Sen blir det väl någon lugn utgång på kvälle. Upp nästa dag (ja, jag tänker inte sova länge i alla fall) och utforska LA. Sen på kvällen är det MONSTER MASSIVE. Sjuuukt stor Halloween fest. Det ska bli riktigt fett!

Plugg nu så denna helgen kan bli av!
Later My Friends


Kommentarer
Postat av: sofia

fan va coolt med LA! ska ni åka limo?!?

Postat av: Hanna

Yea Hummerlimo it is :)

2008-10-22 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback