Leta, leta, leta..

Vi koller efter lägenhet för fullt. Jag, Rae och Titti letar efter den perfeka lägenheten med det perfeka läget. Inte lätt ska jag säga er. Sjuka hyror i denna stan. Men vi ger inte upp hoppet! Vi har ju faktiskt hittat en two blocks från J&K. Hade varit västa perfekt. Vi ska kolla på den imorgon så då får ni hålla tummarna.

Har nog bestämt mig för att vara Hippie på fredag nu. Fast det tråkiga är att jag inte alls är laddad för ett fylleslag i IV. Känner på mig att det kommer bli sjukt utflippat. Men oroa er inte för mig för jag kommer ta det lugnt. Mest av allt hade jag bara velat samla ihop ett gäng och ha skräckfilmssmaraton. Men man kan väl inte få allt.



När vi sticker till LA sticker kändisarna till Santa Barbara. Brittan var tydligen här i helgen. Snyggare än ever säger ryktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback