If you gas me again, and I'm not on fire, I'm gonna donate you to the city college.

Hahha Iron Man. Såg den igår för att Rae ville det. Brukar inte direkt gilla sånna filmer men denna var ju bra!

Usch, det känns som jag har ett hårstå i halsen och det går inte bort. Sjukt äckligt.

Fredag idag. Ikväll ska jag på THE event. Cookies, Milk and Beer på E. Islay 15. Hahah, det ska bli riktigt skojsigt. Kan dock inte följa med ut ikväll för jag ska på konstutställning med engelskan imorgon. Ska bli intressant att se hur det blir. Ska åka med en tjej som heter Chantelle som går i min eng. Hon är jättetrevlig men pratar skittyst så det är lite jobbigt med det. Men men, jag har ngn att åka med i alla fall :)

Vill vekligen bidra med ett roligt inlägg, speciellt eftersom jag svek er igår, men näsan rinner och huvudet funkar inte riktigt som det ska.
HÅLL UT!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback