FAAAAN

Min mobil har gått sönder. Skärmen har fått en spricka och visar inget. Jag som älskar min mobil. Som ni kanske förstår så har jag INGA mobilnummer nu. Detta suger vekligen. Min musik är ju där också. Vad tusan gör man utan mp3? Får väl ta och köpa mig en Ipod kanske? Är ju trots allt i Ipodarnas förlovade land. Nu har jag i alla fall en antik mobbe. Inte alla som har det ;)

Nu ska jag på konstutställning om en kvart.
Ikväll SKA jag gå på bio what so ever. Pallar inte IV ikväll igen.

Ha en bra dag USA och en fin kväll Sverige
<3<3<3

ps ni kanske kan messa ert nr till mig? Glöm inte att skriva vem det är ifrån. +18054532758

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag var på bio igår, såg The Duchess och den var bra :) Annars är Pineapple express rolig om den fortfarande går :)

Postat av: sara

0708262797 ;)

2008-10-12 @ 21:12:22
URL: http://saracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback