Awesome

Skrattar högt åt min förmåga att ta bra anteckningar. När man inte hinner med riktigt när han snackar på politiken hittar man på ngn blandning av eng och svenska för att det ska gå fort och vara "förståligt"!?. Tur att man har lite minne av vad det hela handlar om. Hade man fattat detta annars?

"Life, Liberty and Property. The snack of the mannen"



Hahha, detta stod precis under:
"Declaration or constitution shuffset
FAN VAD DETTA SKA VARA KLÖDDIGT"

Tur att mina "grannar" inte fattar vad jag skriver.. Inte för att jag gör det heller..


 Sista gången nu..

"Fransmän - Equality, Jenkare - Liberty, "lämna mig ifred""

"Möd importanto"

"The power to tax is the power to destroy. Jag vet inte riktigt vad detta är men någon sa det".

Skulle nästan fotat spektaklet så ni fick se hur det ser ut.. Vilken röra. Något i den hörnan och massa streck mellan saker som tydligen hör ihop på ngt vis. Enstaka ord utskriva som jag inte har en aning om vad be betyder. Känns verkligen som jag är väl förberedd på till detta prov. Tur att jag har en dag till på mig..

nattinatti mina kära..

Kommentarer
Postat av: pappa

underbar structure på dina notes

2008-10-15 @ 12:50:15
Postat av: Mamma

Du e kulig du!! Haha...

2008-10-15 @ 16:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback