Where did it go?

Känner att egentligen har jag inget vettigt att tillföra alls. Klockan är tjugo över nio och jag är jättetrött. Hjärnan blev helt utmattad efter gårdagens snurrande. Funderar på att krypa till kojs tidigt så man kommer upp i tid imorgon och får ngt gjort. Det behövs.
Måste tillägga att jag är fortfarnade ortoooligt glad över att vi fick lägenheten. Har inte riktigt vågat erkänna det innan men jag var galet nervös. Nu får nni bara se till att få rätt på ekonomin där hemma för nu är dollarn uppe i 8,35. Min hyra har gått upp från 4200 kr till 5850 kr. Det ni, är en jävla höjning  på tre och en halv månad. But hey, thats life.

Bjuder på två dundersköna bilder som kompensation för ett innehållslöst inlägg.

LATER MY FRIENDS



Kommentarer
Postat av: pappa

vi kan väl se om vi kan hjälpa till med finanserna

2008-11-21 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback