Something else..

Det borde vara förbjudet att göra mobiler utan snooze! Vaknade iag 20 min innan lektionen började. Tänkte först inte ens försöka men den insåg jag att det var politiklektion jag skulle ha så jag MÅSTE gå.. Slänger på mig kläder och slänger mig på cykeln som har både slöst styre och sadel. Måste ha sett ut som en liten smurf, haha.. Kom i alla fall till skolan endast EN minut försent. Pris till mig där..

Powerwalka är mig grej bara så ni vet. Jag älskar det. Solen i fejjan och musiken i öronen. LOVE IT!

Stockholmarne har konsigt uttryck för sig. Nu ska ni få gissa vad detta betyder mina vänner: "Jag bangade sönder min lektion"

Nu ska det skrivas uppsatser så det sår härligan till!

Later dudes!


Kommentarer
Postat av: pappa

vad betyder banga sönder???????????????

2008-11-19 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback