Rae Ford

Tänkte att jag skulle presentera mina vänner för er, en i taget sådär då och då.. Börjar med min Roomie!

Hennes namn är Rae Ford. Hon kommer från en liten pyttestad i norra Kalifornien som heter Ukiah. Hon är ganska kort, kanske 160 cm över havet om hon står på standen. Hon älskar sushi och att prata i telefon. Hon har en miljon "killkompisar" som alla är förälskade i henne. En av dem befinner sig i kriget i Irak och har till och med friat till henne över telefonen.. Själv tror hon att hon vill ha en pojkvän men kan inte riktigt bestämma sig för vem hon vill ha.

Hennes rum består av ett hav av kläder - bokstavligt talat - och hon har alltid ett finurligt smile på läpparna när hon har ngt nytt att berätta. Det är livsfarligt att åka bil med henne, hon äter inte frukost och är väldigt söt när hon pratar svenska. Hon tänker alltid på andra. Hon frågar om man vill ha någonting när hon ska iväg och handla och bjuder alltid in folk att följa med. Hon är lite bortskämd men väldigt omtänksam. Hon kör cross och älskar sport. Hon har en orange cykel som hon aldrig använder och är beroende av pepsi.

Rae är en väldigt fin vän men som man kan bli lite irreterad på ibland. Vi ska i alla fall flytta ihop i en egen lägenhet snart och jag tackar henne för att jag har någon att pratat engelska med. Annars umgås man ju mest med svennar.

Här kommer en bild på donnan och nu ska jag iväg till beachen en stund innan skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback