Inte varje dag..

Klockan är inte ens åtta och jag är vaken. Det var ett tag sen och det tar emot. Speciellt eftersom man somnade vid två (skrev uppsats). Tänk att man står ut med detta. Det är ju LÖRDAG!! Nu ska jag i alla fall skriva färdigt mina tasks och sen ska jag träffa Chantelle i skolan för att plugga inför provet en sista gång. Samtidigt som jag gör detta så ska mina vänner på STRANDEN. Ja, folket det är varmt här nu. Igår var nog upp mot en 30 grader och riktigt svettigt. Så efter skolan ska jag joina them den lilla stunden som finns kvar..

Nu till arbetet, vi hörs senare!

PS. Vad händer för för er såhär en Lördagskväll?? <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Film och film och dansbandsgalan... Gott vin och oliver... Lycka till idag och njut i solen.. Puss!!

2008-11-15 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback