If you're a bird, I'm a bird

Denna dagen ett liv. Så mycker mer jag kunde fått gjort om jag bara hade skärpt till mig lite. Är det ngn som har ett låna ut kanske?

Kvällen bestod av mat i stan med johannarasmusraefredrikandreas&fredrik. God veggieburger måste påpekas. Sen efter många om och men bar det av till THE fashion show. Den var ju ett stort skämt som inleddes av dett ännu större skämt. En kille framförde en låt som skulle kunna vara ett bidrag från östeuropa/balkan i eurovision. Mer behöver inte tilläggas.

Väntade sedan på bussen i en hel evighet. Köpte svenska fiskarRalphs och sen gick jag och Johie&Raz till 15 E. Islay och började kolla på the Notebook. Johanna och Rasmus blev väldans trötta efter ett tag och jag satte mig i en taxi hem. Ser fram emot fortsättningen av filmen tomorrow. Är riktigt sugen på lite fest och jag önskar att jag hade kunnat njuta av det till fullo imorgon utan ångest över allt som behöver göras på söndag. Men men..

Nu ska jag skriva lite uppsats sen ska jag sova sen ska jag vakna och skriva lite mer uppsats innan skolan var det tänkt. Bara 3 lördagar kvar i skolan sen är det SLUT med sånt trams! På måndag ska man registrera sig till vårens kurser. Can't wait.

Ha en skön Lördag snyggingar!



Solnedgång förra söndagen. Ursäkta grynig bild, men hallå.. så blir det när man inte har en SYSTEMKAMERA


Kommentarer
Postat av: Ankii

haha ja jag vet men hon ser hemsk ut på den :P

Postat av: Ankii

haha nä det har jag nog inte :P

2008-11-23 @ 20:49:36
URL: http://zaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback