Heeet

Waazup Sverige!

Vet att mina inlägg denna vecka  har varit en aning korta och tråkiga men så är det när man har mycket att göra! Kan i alla fall börja med att berätta att jag och Ellen - som för övrigt åkte hem imorse - såg TWILIGHT igår. Filmen var bra och lätt ett fimtips, MEN jag bara måååste bara betätta hur fruktansvärt jävla sexig Robert Pattison som spelar huvudrollen i denna film är. Hans blick.. OMFG som vi säger ch i staterna. Jag är såld ;)




Håller förresten på att göra en undersökning. Om ni fick välja ETT band/EN artist som ni skulle lyssna på i resten av ert liv, vem/vilka skulle ni välja? Själv skulle jag välja Hellacopers. Red Hot Chili Peppers var den andra kandidaten av förstaplatsen men det blev hellacopters ändå.

I övrigt har jag fått dessa svaren:
Ellen: Red Hot Chili Peppes
Julia: The Strokes
Kicki: Håkan Hellström
Johanna: Robbie Williams
Rasmus: Millencolin

En kommentar om vilken ni hade valt hade uppskattats!



Om ni där hemma har alldeles för mycket julkänsla så får ni gärna skicka den till mig för jag saaaaknar det! Sol och Palmer funkar inte riktigt om man vill känna att julen är på väg. Ska införskaffa mig en julskiva och hoppas att det kommer lite med den i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Nina

Keith Urban!

2008-11-30 @ 10:02:01
Postat av: pappa

Vad tror du? Steve Morse Band så klart,( eller kanske Razor X, eller kanske Deep Purple ) =)

2008-11-30 @ 14:13:04
Postat av: sara

LARS WINNERBÄCK!

Postat av: sara

& DESSUTOM ÄR HAN AAAAAS SEXIG!

2008-11-30 @ 23:30:48
URL: http://saracarolines.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-30 @ 23:35:55
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag får nog säga Rise Against

2008-12-01 @ 19:11:40
Postat av: Häljarpspågen

Det förra inläget var från mig

2008-12-01 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback