Halloween va det ja..

Ja folket nu har man upplevet Halloween i Isla Visa (IV). Inte mycket att hurra över . Fööör mycket folk helt enklet och ingen riktigt fest utan mest folk som går runt i sina outfits. Men det var ju coolt i alla fall att 99,9% av alla var utklädda. Jag lovar. Hur orginell du än tycket att din utklädnad är så fanns det ngn annan som är likadan. Banan, byggklass, pruttkudde, tellitubies osv. Den coolaste var ändå killen  som var utklädd till sin Facebook profil. Han var i en låda med huvuet i ett hål där visningsbilden ska vara. Störtskön idé.

Men annars som sagt var det ganska bull. att få tag i en taxi var ingen barnlek. På vägen dit åkte hälften i Rustys Pizza delivery bil och på vägen fick Johanna, Kicki, Fredrik och Leo vänta på taxi som aldig kom i tre timmar innan de fick ringa Fredriks kompis som kom och hämtade dem. Jag och Rasmus gick lite tidigare och försökte få tag i en taxi. Jag tackar min lycklga stjärna för att vi sprang på Rasmus roomie som hade bil. Det blev en lååång promenad till den men vi kom hem i alla fall.

Sammanfattning: Been there, seen that, never again!



BÄSTA BILDEN, BÄSTA GÄNGET

Kommentarer
Postat av: Nina

Snyggingar men var var skräcken?? Puss..

2008-11-02 @ 00:35:25
Postat av: Hanna

Hahha, ja där var inte för många häxor måste jag säga. Med playboy bunnies XD

2008-11-02 @ 03:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback