GRATTIS MAMMA <3<3<3

Idag fyller min mamma år. För ett år sedan när hon fyllde år var vi i Thailand och satt och käkade middag med utsikt over floden Kwai. Minnen.
Jag har i alla fall världens bästa mamma. Det spelar ingen roll hur bra du tycker din mamma är för min är alltid lite bättre. Hon är en sån mamma som kör en överallt, hämtar en mitt i natten, lagar god mat, är bra på att stötta, man kan prata om allt med, är en människa som är god ända in i benmärgen. Hon bryr som och oroar sig alltid. Ibland lite för mycket, men det är så en mamma ska vara. Hon har tålamod, är smart och snygg! Vi kan alltid skratta och ha roligt tillsammans..

Hon är helt enkelt världens bästa mamma.  

Love you soso much, och jag saknar dig!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh tack Hanna I love you so much... Puss puss!! Tur att vi ses snart!!!

2008-11-02 @ 20:06:55
Postat av: pappa

tack stump. mamma blev jätte-glad

2008-11-02 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback