Ellen&Julia

Sitter i värledns skönaste Love seat. Det är en tvåmanna soffa. Kallas tydligen Love seat här av ngn konstig anledning. Skön är den i alla fall.Vi har shoppat lite till lägenheten nu och den är inte lika tom längre. Men det är ju fortfarande inte färdigt men en bit på väg. Typ ett matbord hade suttit fint.

Julia har varit en stjärna och hjälpt mig denna veckan! Hon fick shoppat lite igår i alla fal så jag hoppas hon är nöjd.. Ellen kom igår också! Änuu ett Woopidoo där.. Mycket att snacka om där kan jag ju säga.. Guuud vad jag har saknat henne!

Nu ska vi iväg och köpa tågbiljett till Julia som tyvärr ska åka hem idag sen är det Brunsh på stand med J&K också.. Sen är det hejdå till Julia och lite handling av matvaror. Fortfarande TOMT i kylskåpet ;)

Ha en skön Thanksgiving allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Julia åker Ellen kommer! Underbart med kära besök!!

Kram!

2008-11-27 @ 20:23:57
Postat av: pappa

gott att du trivs, har du skaffat nån säng??

2008-11-28 @ 08:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback