Beautiful Sunset



Denna bilden är en sån bild som folk använder överallt. Det är helt enkelt sen typiska Santa Barbarabilden. Det ser ju nästan lite Photoshoppat ut ,eller hur? Men grejen är den att det är den inte. Igårkväll när jag och Rae cruisade runt i bilen runt så helt plötsligt var himmeln helt lila. Jag har nog aldrig sett en så mäktig solnedgång utan att ens se solen. Solen går ner i ryggen på oss så som vi står nu. Där var himmeln orange, gul, rosa osv.. Palmerna såg helt mörka ut när man tittade mot ljuset. Gud vad jag önskar att jag hade haft kameran med mig. Men vi får hoppas att den blir likadan idag så ska jag försöka ta bildbevis.

Vackra SB <3

Kommentarer
Postat av: sara

ohhh låt mig åka dit NU!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback