5 dollar och en burk tonfisk

Ja, egentligen hade man ju inte tid men jag var så sugen så det blev partyparty igår ändå :) Jag och Rae begav oss glada och taggade till J&K's house dit även Fredrik, Rasmus & Ben dök upp. Mycket trevlig! Mycket sång, skitsnack och Rosé. Ben hade fixat oss en fest on Eastside. Detta var en dunkadunka fest som tydligen var en välgörenhetsgrej. Så då gjorde jag något jag aldrig har gjort förr.. Betalade mitt inträde med fem dollar och en burk tonfisk. Lite lustigt eller vad säger ni? Sen danzade vi the night away. Vi släppte loss till 210% och det var sååå skönt. Inga hämningar. Vi var RÄTT så trötta runt ett så då tog vi en cab tillbaka till J&K's där jag och Kicki sjöng för full hals. Johanna somnade i soffan till vår skönsång. Den gulliga Johie lät mig än en gång dela säng med henne. I owe her!

Riktigt riktigt kul kväll som jag inte ångrar för fem öre!
Snart ska jag ner till stan och fiska upp Julia som tydligen ville dyka upp idag istället. Imorgon blir det skola och flyttt. BusyBusy, I am..

Bilder kommer när Rasmus has uploded the Black&White album på Facebook. Stay tuned!

KÄRLEK





Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken tur att du hängde med ut, ni verkar ju ha de hur kul som helst... Såg på Johannas blogg om surfing, jag säger bara: GLÖM DET!!

Puss!

2008-11-24 @ 15:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback