01.05 am

Det blåser så det skakar i rutorna.
Starbucks har börjat med julmuggar.
Jag vill flytta NU!
Jag saknar mig familj och mina vänner.
Klockan är mitt i natten och jag ska sova nu.
6 veckor kvar.
Jag känner för ett riktigt oväder, alltså ösregn och storm som ni har i sverige nu typ (fast det ska gå över när jag vill)
Lyssnar på Cryin' med Aerosmith och jag känner bara att jag vill gråta. Fråga mig inte varför för jag har ingen aning.
Jag är sugen på Jul.
Är ledig på tisdag. Wiihooo..

Nej, godnatt nu för fan ;)

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det bättre i skolan nu söis? Alltså inte lika mycket stress..?



Jag ska skicka över lite grått skitväder till dig i veckan bara så du vet :) haha. Miss you! Pusspuss

Postat av: pappa

du hade väl inte glömt att det finns annat väder?

vi ses om 6 veckor

2008-11-10 @ 14:27:32
Postat av: ter

I LOVE YOU!

2008-11-10 @ 16:24:42
Postat av: nina

Love you!!

2008-11-10 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback