Någon?

Förutom att ta studenten och åka till USA är det EN sak jag verkligen vill just nu (eller egentligen två men skit i det). Det är att åka tiill Peace & Love festivalen i Borlänge i juni. Problemet är att jag inte vet vem jag ska åka med. Mina älskade vänner är ju inte driekt dem som diggar samma musik som jag eller är intresserade att bo i tält på en camping med en massa fulla härliga människor. Men jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vil, jag vill... JAG VILL. Vem vill följa med? Snälla snälla ingen hade blivit gladare än jag :) Jason Mraz kommer förresten om det kan locka!? Kent? The HIves? Hellacopters? Håkan? Osv.. Kom igen nu!


www.peaceandlove.nu


Kommentarer
Postat av: Sara

Paulina gifter sig den 28:e !!!

2008-05-19 @ 22:20:23
Postat av: Anonym

Paulina gifter sig den 28:e !!! så jag kanske kan förlja med !!! =) FAST min mamma har satt sig på tvären. du får ringa och BEEE henne =) <3

2008-05-19 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback