Jävlar

Ni som tittade på DH precis förstår vad jag menar. What a mess! Stormen tog bokstavligt talat allt de ägde. Även om man inte är den sanna materialisten så har man ju mycket som betydet något för en. För att inte tala om fotografier och minnen. När jag var liten kunde jag ligga på kvällarn aoch tänka på vad jag skulle rädda först om det började brinna. Mina gosedjur låg alltid högt på listan. Nu hade jag nog tagit min dator. Många fina bilder i den ska ni veta. Men det hade varit jobbigt med kläder och ja, hela huset. För jag trivs väldigt bra här.

Sen finns ju mina gosedjur kvar i skrymslet. Naaw, de innehåller många minnen de. Usch nej, vi bestämmer att det inte börjar brinna, kommer ngn storm eller översvämning.

Glöm inte att släcka ljusen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback