Flippat

Idag känner jag mig sjukt seg. Får väl i och för sig skylla mig själv. Låg uppe för länge och tittade på satc igårkväll. Så jag fick inte tagit igen min sömn riktigt. Men men. Inombords är jag i alla fall helt utflippad. Det är bal nästa vecka. När man säger nästa vecka låter det så sjukt lite. Sen är det mindre än fem veckor till studenten. Hallå, det var ju precis åtta.. Tiden flyger med andra ord iväg. men vi ska ha mycket kul på vägen..

Nu kände jag att det blir ett sånthär tråkigt inlägg om mig själv igen. Men men det får ni ta ibland. Kan kanske komma på något roligare att skriva om senare. Än är ju dagen inte slut..

Hooked on a feeling! Not that high on believin'..

 

Mina favvobilder från lördagen..


Kommentarer
Postat av: sara

THANKS <3

2008-05-15 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback