Mina älsklingar..

Har sällan blivit så glad att återse ett par gammla vänner.. Förra sommaren hade jag ett par vita underbara skor! Jag ljuger inte när jag säger att de är de ENDA skorna jag ALDRIG har fått skoskav av.. De var tyvärr vita och det håller ju inte i längden.. Redan efter första anvädningen (min 18-årsdag) var dom lite småskitta!

 My love <3

Jag lovade mig själv dyrt och heligt att om jag såg skorna i en affär igen skulle jag köpa dem igen!  Ett extra plus om dom var svarta så jag kunde ha dem längre.. Så traskar man in på skopunkten idag och vad ser jag? MINA SKOR........ I SVART. Blir genast deppad eftersom jag vet att jag inte har råd att köpa dem.. Då tycker mamma min underbara mamma in och köper dem till mig! Hon är dagens hjälte!

 Dagens hjälte <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback