Hur svårt kan det va?

Hade ju bestämt att jag inte skulle gå in på kenzas och blondinbellas bloggar. men ändå på ngt konstigt vis har jag läst dem flera dagar i rad nu.. Det är förhopningsvis för jag inte har ngt bättre för mig! För roliga är dom inte i alla fall.. LÅT BLI HANNA!

Känner mig lite sådär halvt trött och hängig. Det är bestämmt att jag ska tröna med Lisa, Ellen och Sandra nu klockan fem. Är sjukt sugen på att skita i det, men jag ska nog ta mig i kragen och göra det ändå.. Man känner ju sig så duktig efteråt.. Sen får man ju träffa tjejerna också ju.. Alltid ett plus!

Sen ska jag ju vara fylletaxi till päronen ikväll, så sååå trött kan jag ju inte vara. Då blir man ju en fara i trafiken..

Nej, UPP OCH HOPPA säger jag precis som Frida..

image204


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback