Slappt

Sitter på pappas jobb igen.. Idag är det dock inte lika mycket papper på agendan. Pappa är så stressad att ahn knappt hinner ge mig arbetsuppgifter. Så då har jag hamnat här isället.

Solen skiner idag och jag hade gärna varit ute isället. Men så tänker ju alla som jobbar på sommaren men man måste ju. Pengar är tyvärr väldigt viktigt här i livet!

Börjar känna en viss nervositet inför USA! det närmar sig nämligen med stormsteg. Sex veckor kvar imorgon. Men först ska jag en snabb sväng till sthlm och fixa visum sen är det Peace&Love. Guuud vad det ska bli kul! Kollade spelschemat igår och det visar sig att jag kommer kunne se ALLA de artister jag vill se. Yippie : )

Shalala lala..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback