Mittialltihop

Alla andra vekar ligga lågt på bloggfronten denna veckan. Men jag lyckas klämma in ett inlägg nu i alla fall! Lärarmiddagen igår var trevlig! Lärarnas dans, eller ska vi säga akrobatövningar på tages var ganska underhållande. En härlig kväll var det helt enkelt! Och vi står inför en ny! Först är det fotboll hos anton som gäller och sen är det återigen tages! Idag hoppas jag också att vi får till en efterfest!

NV05b var sååå duktiga på brännbollen idag, men vi förlorade mot en fuskande SP klass så det blev inte mycker spel för vår del. Men jag har fått en snygg tröja att sova i och vi har fått våra lakan målade så det var ju ganska givande!

Nu ska jag vila lite inför ikvällen! Vi ses i dimman..


Kommentarer
Postat av: Sandra

VI FUSKADE INTE!!!! SP är bättre helt enkelt.. ;) ses ikväll snygging! Pusspuss

Postat av: Pranvera

HEj!! Vill bara säga att det är ingen klass som slår NV, jag tror på hanna och ni måste ha fuskat. Sp = fuskisar...ahahha

Nej men fan va roligt...NI TAR STUDENTEN SNART...

2008-06-10 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback