JAG TAR STUDENTEN IMORGON!

Fy fan vad vi är bra!

När jag började räkna ner här hemma var det 207 dagar kvar till studenten! Nu är det endast EN dag kvar. Helt sjukt är vad det är! Känner mig lite smått vemodig och undrar om jag verkligen vill detta. NV05b för fan! Vi får aldrig glömma varandra. Detta sista året med er har varit helt FANTASTISK. De andra två med, men speciellt detta. Älskar er såå det ska ni veta.. Och inte att förglömma mina samhällstöser Sandra och Lisa! Love you too!

Nu skulle jag kunna börja gråta men jag ska inte! Vi ska ju ut i det fria nu och det ska blir så hilma härligt det med.. Imorgon kommer jag nog inte kunna hålla mig vilket är dumt eftersom jag inte har införskaffat en vattenfast mascara. Men men..

Fy fan vad vi är bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

IDAG min vän =)

2008-06-13 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback