Jag ska inte gå! Snyft..

Det är premiär av Sex and the City idag och jag kan inte gå :'( Ingen ville hänga med verkade det som och jag måste verkligen packa.. Har inte stoppat ner en pinal och jag ska vara borta en vecka med start imorgon. Min lillasyster sticker till grekland imorgon också! Lyckans henne.. Men jag har ju en kanonvecka framför mig så jag klagar inte!

Förkyldning har jag fått i alla fall.. och Frida har åkt iväg med nässpreyet :(

Fattar ni vad bra det känns när man har gjort en god gärning som man själv inte har vunnit ngt på! Idag gav jag en godispåse till en kille i trettonårsåldern på golfbanan som var helt knäckt.. Han blev skitglad och hans pappa kom och tackade mig sen. Jag kunde se mig själv så himla tydligt i honom. Man tycker att hela världen går under när man spelar dålig golf. Kul att man kunde hhälpa till att peppa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback