Huh?

USA om 23 dagar. Kan inte riktigt fatta detta.

Sitter på mitt rum och försöker få ordning på alla mina miljoner grejor. Vet att jag skrev ett inlägg för ett tag sendan om att jag skulle försöka hålla dne ordningen som jag hade städat till mig då. Det gick såklart inte så nu är jag på det igen. Har kommit fram till hur mycket jag älskar mitt rum och dess organiserade kaos. Hoppas jag kommer trivas lika bra i Santa Barbara. Kommer nog tyvärr inte ha möjlighet att sätta upp lika mycket skit på väggarna. Men jag får väl spara det och göra det när jag kommer hem igen.

Tog fram min studentmössa innan. Var tvungen att läsa allt fint mina underbara vänner har skrivit om mig. Guud vad jag saknar NV05b och alla studentfester.

Måste påpeka att det var Julia, raring, som skicka den fina videon som jag länkade till i förra inlägget. Ni som inte har tittat på den än: Gör det!

Det var lääängesedan jag bjöd på en bild. Det kommer här ;)



Nehej.. Bara för jag skulle göra det nu fungerar inte skiten.. Ni får klara er utan bild idag med!

Kommentarer
Postat av: julle

ja jag menar väl:)gaaaaah hannas. fattar du vad det är vi ska göra?

2008-07-12 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback