Victoria Beckham

Hon är inte dum! Jag vill ta familjen Beckham i försvar! Hela världen är ute efter att förstöra för dem! Jag hoppas deras förhållande håller forever liksom :) Bara för dom är så snygga betyder inte det att desas kärlek inte är äkta. Visst tycker jag att det är hemskt att Posh är sjukligt smal ibland med det är ju trycket från omvärlden som gör det!

Har sett både en domkumentär och när hon var med i Ellen Degeneres show. Hon bjuder på sig själv till 100%! Tyckte till och med att hon var riktigt rolig når hon gav stylingtips till ellen och pratade om sina skovanor. Hon vet att hon är rik men hon har koll på läget är och är tacksam! GO BECKHAMS!

image149

Kommentarer
Postat av: sophie

det blir nog bara en termin för mig.
jag har bara en liten fråga till :P
ska du åka själv eller med en kompis?
:)kram

2008-01-28 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback