Vänner kommer och går - kom ihåg att hålla fast vid dem bästa

Kom till att tänka på hur många människor som man har gjort så mycket kul tilsammans med som bara försvinner.. Lite sorgligt kan tyckas. Tur att man har kvar många härliga minnen!

Min nästkusin Johanna var nog min första riktiga kompis. Vi var alltid när vi var små. Ser henne i stort sett aldrig nu för tiden..
Sen föddes Sara.. Vi har varit vänner ever since <3
Matilda var som min storasyster. Henne har jag inte sett på 100 år.
Linda och jar var grannar/förskolekompisar/skolkompisar.. Vi var till och med i Spanien tillsammans. Henne umgås jag aldrig med.
På gympan träffade jag Caroline och Julia :) Var är dom nu?
Lina och jag var osiljaktiga i ettan och tvåan.. Vi ses aldrig heller..
På dansen träffade jag Fideli. Vi spenderade många timmar tillsammans men nu ses vi aldrig.
Christine kom till min klass i fryran. Vi hade två otroligt roliga år tilsammans. Henne hade jag gärna träffat igen snart..
Tina och jag hade också mycket kul.. Sen gick det som det gick..
Sen hade man ju fler kompisar där på låg. och mellanstadiet.. Härliga tider på semme..
Natasha är inte heller att förglömmas <3

Men freddarna har jag ju träffat: Oscar, Jee, Fredrik, Michelle och alla småttiingarna.. har haft mkt kul med er <3
I stockholm hittar vi Johanna som jag hoppas på en återförening med på SBCC :)

Sen var det hästar.. Sanna, Sanne, Ida, Ida, Louise mf
I Skolan i Dösjan träffade jag också vänner.. Josse, Evelina, Sara H, Anna, Patrik mf..
Golfen började ta fart och jag träffade Sofia, Katta och Cilla.. Katta ser jag sällan och Cilla bor i Göteborg :/
På tolvåkerskolan var vi "tha gang" Emelie, Emelie, Emily och Hanna :) Elin var också med på ett hörn.. Har inte sett dem sen vi slutade nian i stort sett..
Sabina och co i Hastings.. Oförglömligt...

På Gullstrand har jag hittat mina guldklimpar <3 Ellen, Pranvera, Lisa, Sandra, Paulina, Selma (och Fia igen) Love you!
Killarna i klassen är också hur härliga som helst! Jesper, Niklas, Anton, Martin, Bernard, Ludde och Kalle..

Ni ska alla veta att ni har betytt eller betyder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback