Tredje gången gillt

Klockan ringde kl kvar över fem! Då skulle vi snällt gå upp och sjunga för pappsen som fyller år idag! Grattis till dig by the way <3

Klockan ringer sedan återigen kvart i sju. Mamma skriker på mig kl sju att nu måste jag verkligen gå upp! Jag gör som hon säger :S Efter att ha tagit på sig alla kläder inser man att man är sjuk. Så då var det bara att vända tillbaka till sängen igen.

Kl 10 fick jag ett SMS av telenor och jag bestämmde mig för att gå upp för tedje gången. Nu ligger jag har i sängen och önskar att jag hade halstabletter!

Tittade in på
Silverfiskens blogg och hittade denna roliga bild.

 Montage? Nej, det menar dem inte...

Over and out

Kommentarer
Postat av: Paulina

jag tror inte på att det är ett montage. jag har sett sånna fåglar.

Postat av: Paulina

HAHAHA CARPE DIEM : FÅNGA DIEM!!!

haha åh gud vad kul jag är!!

2008-02-05 @ 17:15:17
URL: http://paulinawallentin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback