You are my life now..

Fick klagamål för dålig bloggning av mina kära far idag. Kan berätta att anledningen är Twilight. Har läst hela dagen. Fimen var ju hur bra som helst men boken lyckas ändå vara bättre. Vill bara börja på tvåan som ligger på min säng och väntar. Har dock varit mega osocial mot rae idag så jag får väl snacka lite med henne ist..

Hmm, vad kan jag mer berätta? Jo, det regnar här idag.. Har inte varit utanför dörren så det rör inte mig så mkt men ändå..

Rae pratar men sin beudrare i Irak nu.. Han som har friat till henne över telefonen! Han har skrivit värsta långa dikten om henne nu. Han är jävligt bra på det ska jag säga men stalker ngn? Jaaaaa!

Nu måste jag ta mig till kylskåpet och dricka.. Har glömt att både dricka och äta idag.. Bara " The Twilight Saga" "Harry Potter" & "The OC" Kan få mig att bli såhär konstig..



Kommentarer
Postat av: Nina

Din syster har börjat på tvåan, hon gör inget annat än o läser... Ni e otroliga! Puss...

2008-12-15 @ 08:46:38
Postat av: pappa

tur för dig att du har bloggat nu, får inte frångå principerna

2008-12-15 @ 09:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback