Roadtrip

Godmorgon Sverige!

Idag har vi varit på en lite roadtrip. Vi började med att köra mot Ojai.Ville visa dem den otroligt mysiga lilla staden. Pappa den allsmäktiga trodde förståss att han hittade överallt med vägen dit blev inte den vi hade tänkt. Vi hade nämligentänkt köra foothill road och titta på ställena det hade brunnit. Det missade vi men Ojai var en hitt. Det är nästan överdrivet vackert där.

Sen bar det av till Newport Beach. Jag ville ju se stället som fick mig att vilja åka till detta stället från början. Vi hittade dock ingen av inspelningaplatserna till OC men vilka hus och vilken strand är allt jag har att säga. Mamma sa att det var det vackraste hon någonsin hade sett. Jag kan väl nästan hålla med.

Nu är vi hemma igen och tittar på film. Imorgon ska vi upp TIIDIGT för att åka till LA och kolla på Walk of Fame och shoppa loss. In stjärnskådningsrunda är också inplanerad. (filmstjärnor inte riktiga stjärnor då).

Bilder kommer när vi har fått tid att lägga in de på datorn.
LATER <3


Såhär såg solnedgången ungefär ut när vi körde hem längs Highway 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback