over and out

DET AR OVER NU!!
Sista finalen avklarad.. Min professor var 40 min forsendad men tillslut kom vi igang.. Det fanns sju fragaor vi hade pluggat pa och skulle valja tva vi skulle skriva om. Han lottade fram 5&6.. Wiiiooo, hade han tagit typ tre hade jag varit kord mend et gjorde han inte. Nu ar det over i alla fall.. Ska i och for sig hit pa lordag och sitta och lyssna pa fordrag men det raknas inte.

Traffade Rasmus i boksaljarkon och fick salt min poilitikbok.. 39 dollar ni! Det ar inte daligt.. Ni ska jag traks hemmat.. Det ar tvattdag idag.. Har INGA rena klader.. Har inte riktigt haft tid for sant pa senaste..

HAR SEX VECKORS LOV NU!!! Wiiiihooooo =)

Kommentarer
Postat av: pappa

gott jobbat gumman

2008-12-12 @ 16:20:15
Postat av: Eva

Grattis Hanna!!

Ha nu ett skönt lov o ladda för THE FAMILY....

stor KRRAAM

2008-12-12 @ 20:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback