Nöjd

Hahha, har gottat mig i alla avundsjuka kommentarer om mitt förra inlägg! Japp jag är nöjd mina vänner..

Hemlis detta. Don't tell ANYONE. Jag var och såg Twilight IGEN igår med Rae, Anderas och Fredrik. Man får ju offra sig lite liksom. Han blir bara sexigare och sexigare.. Killarna förstårde känslan lite efteråt när de klagade på att det var värsta kärlekshitorien och Rae störde lite under, när hon satt och smsade hela tiden. Men jag erkänner i alla fall att denna filmen gör mig svag i knäna. Sen har jag ju redan erkännt att jag är en nörd som gillar Fantasy så det lär väl inte bli värre med detta. Jag ska i alla fall köpa filmen direkt när den kommer ut och bara drunka i Robert Pattisons underbara ögon.

Nog med detta nördandet nu ska jag till skolan FÖR TIDIGT och skriva en uppsats i LRC var det tänkt.

Men visst förstår ni mig?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Han verkar ännu hetare utanför filmen! Youtuba honom och se intervjuer om du inte redan gjort det... mmmmmmmmums.

Btw, haaaaatar när folk sms:ar eller liknande när man kollar på film. Man ska ju leva sig in i filmen!

Postat av: isabella

Heej Hanna!

Igår(lördag) var jag & Frida och såg twilight också(fastän frida redan hade sett den en gång innan) haha. Jag kan bara säga att jag blev käär! åååh...man vill juh så gärna bara ha en kille som vill ha en så mkt som robert vill ha bella i filmen. KÄRLEK till den filmen iaf. Ska också ta och köpa den när den kommer ut :D ses snart!!! Puss & kraam

2008-12-07 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback