LusseLelle

Hade helt glömt bort att det är Lucia idag.. Hoppas ni har käkat många goda lussebullar och peppearkakor. Gud vad gott det hade varit med en lussebulle nu.

Hade min sista eng lektion idag. Vi var tvugna att gå dit fast att vi redan hade gjort våra presentationer. Trodde aldrig det skulle ta slut. Längsta lektionen i världshistorien. Fick tillbaka mitt research paper i alla fall och jag fick ett A på både den och presentationen. Har nog fan en möjligthet att få A i kursen nu. Ojojoj säger jag bara.

Nu får det nog bli lite mat because i'm starving.

Det var väldigt mysigt här hemma igår förresten.. Har jag inte nämt det innan så gör jag det nu: Jag har vääääldigt fina vänner. IV var IV.. Mer säger jag inte!

Puss på kinden <3

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback