Jahupp

Nu sitter man här i soffan och väntar. Mycket trafik på vägarna så familjen har inte anlänt än. Tycker synd om dom eftersom klockan är snart 6 på morgonen deras tid. Men hey nu får dom anpassa sig till min tid liksom :P Tolerarar inget jet-lags shuffs. Hahha.. Men klockan är ju bara  nio snart.. Hur ska jAG kunna sova hade dom tänkt? Jag har inte gått och lagt min före tolv på jag inte hur länge.. Det blir en utmaning. Sen kommer dom väl vakna sådär fem på morgonen. Usch, men som sagt de får anpassa sig :P

Får väl läsa vidare..
Later dudes

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hej!

Hanna tg nu hand om familjen nu när de är hos dig, och lura dem inte i något fördärv.Enjoy their stay!!!

2008-12-23 @ 20:52:08
Postat av: marita

Hej Hanna. förstår att du längtar efter dom, jag kommer längta bara nu under julen. Hälsa och krama familjen från mig. Hälsa Nina att SMS har inte hittat hit så hon får försöka igen.

Love från M

2008-12-24 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback