Jag far inte luft

Hejhoppgaloppsnopppropp..

Har precis avslutat min geografilektion och har ni tva timmar och en kvart innan nasta lektion borjar. Funderar pa att kaka ngt for ja ar lite hungrig. Sen ska det pluggas. Precis som det ska goras non-stop anda tills nasta torsdag. Fattar ni att jag langtar dit? Ja det gor jag i alla fall..

Forsta december idag. Ratt konstigt ma jag saga. The sky is blue i alla fall. Dock lite smakyligt sahar nu pa eftermiddagen. Vi har det fortfarande runt 20 grader var dag. Har bara anvant min skinnjacki TVA ggr sen jag kom hit. Jeans har jag inte anvant en anda gang. Men det finns ju fler anledningar till det :P

Var grymt sugen pa att blogga det var darfor jag hamnade har men vad ska jag skriva om egentligen? Jo, jag kan ju beratta for er som inte vet vad jag ska lasa nasta termin. FIIINT ska det bli!

Jazz Dance med Kicki, Surfing med hela ganget, Gymmet, Engelska medn min engelska buddy Chantelle, Teater sminkning och sist men inte minst min efterlangtade Fotokurs. Det kommer bli soso kul!

Tre veckor till min kara familj kommer :)
Later!

Kommentarer
Postat av: sofia

du lär ju få de slappt nästa termin om man säger så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback