It's all Goooood

Japp det är stressig nu i skolan men va fan liksom.. Jag har ju det hur bra som helst. Underbara vänner, klimat, lägenhet och min familj kommer snart.. Jag har INGEN rätt att klaga. Det är inte alla som har shortsväder i December.

Ett lustige fenomen i alla fall det här med alla svenskar. Vi  hade CSN workshop för att alla svenskar skulle kunna få sin papper påskrivna. Så många nunor som man äldrig hade sett förr. Visst det går ju trots allt runt 300 svenskar på vår skola.. Hur hamnade vi alla här? Och hur lyckas hela sandinavien hamna på Habit för en lunchburgare exakt samtidigt?

Ikväll kommer Johannas Kalle hir och imorgon Kickis Patrik. Ska bli spännande att träffa dem! Ikväll blir det Evergreen och premiär.. Av filmen som svenk gänget som har film i skolan har gjort. Ska blir spännade att se vad de har åstakommit. Ska ha muntligt föredrag i skolan imorgon. Ska bli spännade att se hur det går. Blivit bjuden på drik @ J&K's innan premiären. Ska blir spännade att se hur den smakar. Rae har hamnat i trubbel. Det ska blir spännande att se hur hon tar sig ut det. Visst är mitt liv spännande?

Kan någon förresten vara snäll att berätta för mig 1, Vad är det som händer i Thailand? 2, Vad kostar bensinen i Sverige nu för tiden? 3, Bästa svenska låten/svenska artisten just nu?

KÄRLEK TILL FOLKET


Kommentarer
Postat av: pappa

gud va spännanade, thailand har lugnat ner sig, det var protester mot regeringen och dom ockuperade flygplatsen. ca 10,40. finns ingen enligt min personliga jury.puss

2008-12-07 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback