I'm good!

Hade mutlig redovisning på engelskan idag.. Nervös som f*n var jag men innan vi gick hem kollade jag igenom mina utvärderingar som låg på bordet! Alla var ju helt snälla och skrev att jag gjorde bra ifrån mig.. Wooppidoo, då kanske man vågar göra det igen ngn gång..

Våra grannar har barn.. Idag lekts rockband och dom sitter nu och tränar på trummor och munspel.. Jippie!

Det var förresten the Holidayparade på State Street igår.. Kollade inte så nog men gick förbi.. Kan berätta att det känns konstigt att gå förbi en massa folk som sjunger julsånger när man går i shorts. Man vill bara säga till dem att det är fel årstid.. But hey, that's California..

Shit nu ökade trummorna i styrka..

Nu ska jag plugga lite, vår kran läcker, Robert Pattinson var på omslaget av Entertainment Weekly och ikväll blir det nog bio med sköningarna Johie, Kalle & Raz.

That's about it.


Kommentarer
Postat av: pappa

roligt att det gick bra, lycka till med politiken

2008-12-07 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback